Porządek obrad
II
Rozpatrzenie zmian porządku obrad
III
Sprawozdanie za I półrocze 2025 r. z działalności Związku Komunalnego "Komunikacja Międzygminna" w Chrzanowie
IV
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie :
1)
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości
2)
zmian w uchwale budżetowej Gminy Trzebinia na rok 2025
3)
zmian w wieloletniej prognozie finansowej
4)
ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta Trzebini
5)
zamiaru likwidacji Szkoły Podstawowej dla Dorosłych w Trzebini, ul. Jana III Sobieskiego 25
6)
przyjęcia programu osłonowego pod nazwą "Korpus Wsparcia Seniorów" na rok 2026
7)
przyjęcia Gminnego Programu Osłonowego w Zakresie Pomocy Finansowej na Zakup Leków dla Mieszkańców Gminy Trzebinia na rok 2026
8)
przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2026-2029
9)
ustalenia wysokości minimalnych stawek czynszu dzierżawy gruntów stanowiących mienie komunalne Gminy Trzebinia oraz będących we władaniu Gminy Trzebinia
10)
określenia zasad udzielenia i rozliczenia dotacji celowych dla inwestycji służących ochronie powietrza, w ramach realizacji "Programu Ograniczenia Niskiej Emisji dla Gminy Trzebinia"
11)
wyrażenia zgody na wynajem w trybie bezprzetargowym lokalu użytkowego położonego przy ul. Trzebińskiej 7 w Myślachowicach
12)
ustalenia regulaminu udzielania dotacji celowej na zadania służące ochronie zasobów wodnych, polegające na gromadzeniu i wykorzystywaniu wód opadowych i roztopowych w miejscu ich powstawania- Program "Trzebińska deszczówka"
13)
ustalenia regulaminu udzielania dotacji celowych ze środków budżetu Gminy Trzebinia do planowanej instalacji przydomowej oczyszczalni ścieków
14)
rozpatrzenia petycji dotyczącej decyzji lokalizacji celu publicznego Burmistrza Miasta Trzebini
V
Podjęcie rezolucji Rady Miasta Trzebini w sprawie projektowanych wariantów obwodnicy miasta
VI
Przedstawienie przez inwestora założeń planowanej buowy magazynu energii w sołectwie Myślachowice
VII
Rozpatrzenie sprawozdania z działalności Burmistrza za okres między sesjami
VIII
Informacja dotycząca oświadczeń majątkowych
IX
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
X
Interpelacje i odpowiedzi na interpelacje
XI
Sprawy bieżące i wniesione
XII
Zapytania i wolne wnioski