Porządek obrad
II
Rozpatrzenie zmian porządku obrad
III
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
1)
Określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości
2)
Zmian w uchwale budżetowej Gminy Trzebinia na rok 2024
3)
Zmian w wieloletniej prognozie finansowej
4)
Przyjęcia Gminnego Programu Osłonowego w Zakresie Pomocy Finansowej na Zakup Leków dla Mieszkańców Gminy Trzebinia na rok 2025
5)
Przyjęcia programu osłonowego pod nazwą "Korpus Wsparcia Seniorów" na rok 2025
6)
Opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego w publicznych przedszkolach oraz oddziałach przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Trzebinia
7)
Wysokości opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych w Gminie Trzebinia
8)
Ustalenia regulaminu udzielania dotacji celowej na zadania służące ochronie zasobów wodnych, polegające na gromadzeniu i wykorzystywaniu wód opadowych i roztopowych w miejscu ich powstawania - Program "Trzebińska deszczówka"
9)
Określenia zasad udzielania i rozliczania dotacji celowych dla inwestycji służących ochronie powietrza, w ramach realizacji "Programu Ograniczenia Niskiej Emisji dla Gminy Trzebinia"
10)
Ustalenia regulaminu udzielania dotacji celowych ze środków budżetu Gminy Trzebinia do planowanej instalacji przydomowej oczyszczalni ścieków
11)
Przyjęcia Regulaminu oraz opłaty za korzystanie z toalety publicznej na terenie Ośrodków Wypoczynkowych "Chechło" i "Balaton" w Trzebini
12)
Przyjęcia programu współpracy Gminy Trzebinia z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami na rok 2025
13)
Pozostawienia bez rozpatrzenia petycji dotyczącej przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla całości terenu obejmującego byłe Zakłady Górnicze Trzebionka
14)
Pozostawienia bez rozpatrzenia petycji w sprawie podjęcia uchwały obniżającej wynagrodzenie Burmistrza Miasta Trzebini
15)
Zasad otrzymywania i wysokości diet przysługujących radnym Rady Miasta Trzebini i przewodniczącym organów wykonawczych jednostek pomocniczych gminy oraz zasad zwrotu kosztów podróży służbowych
IV
Rozpatrzenie sprawozdania z działalności Burmistrza za okres między sesjami
V
Informacja dotycząca oświadczeń majątkowych
VI
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
VII
Interpelacje i odpowiedzi na interpelacje
VIII
Sprawy bieżące i wniesione
IX
Zapytania i wolne wnioski